marți, 8 noiembrie 2011

Despre vaccinari

Pentru ca acum ceva vreme am promis ca voi povesti experienta noastra in privinta vaccinarilor, iata ca in sfirsit am gasit timpul de a scrie.
Cu Sofia nu am avut nici o problema la vaccinari, a fost ok si nu ne-am pus problema lor. Sa le facem sau nu.totul s-schimbat cind cea mica, Anastasia a facut vaccinul de 1an. Pina atunci nici ea nu a avut nici o reactie neplacuta la vaccinari dar, vorba homeopatei noastre poti sa maninci toata viata capsuni si la un moment dat sa devii alergic la ele. La doua zile dupa vaccinul 1an a inceput sa faca febra. Febra mare,foarte mare si atit. Nici un alt simptom. Era lipita in permanenta de mine si imi aduc aminte ca ma duceam cu greu si la baie tot cu ea in brate. In prima zi nu am banuit dar in a doua zi de febra deja era ciudat. Febra era f mare, foarte rar scadea, starea ei era alterata si ne dadeam seama ca nu era din cauza febrei. Noi de patru luni renuntasem la medicina alopata si eram deja cu medic homeopat si f multumiti de noua varianta. Asa ca toata reactia Anastasiei am tratat-o exclusiv homeopat. A facut febra patru zile. Patru zile continue de febra mare. A rezistat perfect,nu a facut convulsii de la febra daca va ginditi la asta(eu nu m-am gindit niciodata), nu i-am pus sosete cu otet.....doar remedii. Imi aduc aminte ca era vineri seara si era deja de trei zile in starea respectiva si ne-am dus sa o vada si medicul homeopat pt ca deja eram putin speriati de schimbarile ei. Homeopata ne-a confirmat banuielile noastre ca este de la vaccin si ne-a spus ca au fost copii care au ramas cu sechele in urma vaccinarii, ca pot avea regresii de vorbire, de mers etc. anastasia cu o saptamina in urma incepuse sa mearga singurica. La o saptamina dupa ce a terminat cu febra abia vroia sa mearga de mina cu noi,nu se departa de noi, vroia sa stea f mult la noi in brate. Si am tinut-o si am lasat-o sa isi revina singura, in ritmul ei. Asta a fost schimbarea cea mai mare si care ne-a pus pe ginduri in privinta vaccinarii. Cert este ca dupa vizita de vineri seara de la homeopata si dupa remediul dat de ea atunci, Anastasia nu a mai facut febra. Cred ca a incercat atunci homeopata patru remedii si abia ultimul a functionat. Erau anumite dilutii pe care i le dadeam odata pe zi si trebuia asteptata reactia. Nu avea nici o reactie, la nici unul. Si asteptarea era foarte grea.
Dupa toata povestea asta , in subconstient si eu si Sorin cred ca stiam foarte bine ca nu vom mai face vaccinuri dar inca nici unul dintre noi nu spuneam cu voce tare. Am asteptat sa isi revina Anastasia, sa o vedem asa cum este ea. Intr-o zi am stat de vorba si am hotarit ca nu le vom mai vaccina pe fete. Riscul este prea mare. Cind Anastasia a fost rau aveam un sentiment de inutilitate, chiar daca nu era asa, ma simteam legata de maini si picioare, tot ce dadeam nu avea efect. Cum puteam neutraliza efectul vaccinului care era deja in ea? Nu puteam da timpul inapoi. Acum imi dau seama cit de mult ne-a ajutat homeopatia care macar este non invaziva.....dupa tot ce suportase organismul ei.
Asa ca am hotarit sa nu le mai vaccinam.
Intimplator, la inceputul acestui an am dat peste medicul Rares Simu si am citit un articol al lui despre vaccinari, vaccinuri,reactie si ce contin acestea. Tot intimplator am ajuns la el intr-o consultatie pentru mama asa ca la sfirsitul acesteia nu m-am putut abtine si i-am pus citeva intrebari cu toate ca stiamraspunsurile lui. Probabil vroiam sa le aud direct de la elsi sa imi confirme intr-un fel ca decizia noastra de a nu mai vaccina fetele era buna. Cu toate ca instinctul nostru stiam ca nu greseste. Si niciodata nu a dat gres.
I-am povestit de ce a patit Anastasia, si el mi-a confirmat ca putea fi de la vaccin, ca NU este obligatoriu sa ne vaccinam copii, ca NU trebuie sa ii mai vaccinam pentru ca le putem da sistemul imunitar peste cap(eu mergind cu mama la el pentru o boala autoimuna). Puteti citi aici un interviu complet.
Banuiesc ca unii vor spune ca Anastasia poate a facut febra si a fost numai o viroza fara alte manifestari. Nu cred, pentru ca schimbarile ai comportamentale, refuzul de a merge altfel decit tinuta de mina cind ea tocmai isi daduse drumul si mai ales instinctul nostru ne-a pus ca nu a fost o banala viroza.
Iata si sfatul meu: ginditi-va foarte bine inainte de a vaccina pentru ca uneori repercursiunile unui vaccin pot fi devastatoare alteori pot fi mai blinde. Important este sa se stie ca EXISTA reactii negative in urma vaccinarilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu